اسامی بازیگران و داستان فیلم کاناپه + علت توقیف فیلم کاناپه چه بود؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 عکس بازیگران فیلم کاناپه

فیلم سینمای کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری می باشد. با اسامی بازیگران، خلاصه داستان و علت توقیف این فیلم با ما همراه باشید

 

خلاصه داستان فیلم (کاناپه)

فیلم کاناپه در ژانر اجتماعی، روایتگر زندگی دو خانواده است که قرار است با هم وصلت کنند و در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلات و مسائلی می شود و دو خانواده با آن درگیر می گردند.

  خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی (قطع فوری) + معرفی و نقد فیلم

 عکس بازیگران فیلم کاناپه

اسامی بازیگران و سایر عوامل 

فیلم کاناپه به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی کیانوش عیاری می باشد. بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند:

بابک حمیدیان

فرهاد آئیش

ابوالفضل پور عرب

فرگل فربخش

فریبا کامران

آتوسا انواریان

و…

 عکس بازیگران فیلم کاناپه

 

بیوگرافی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان متولد سال 1359 از تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته نمایش است و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده است. شروع فعالیت هنری او در جلوی دوربین با فیلم سینمایی قدمگاه رقم خورد و در آن فیلم استعداد بازیگری خود را نشان داد. بعد از ان فیلم های مزرعه پدری، اسب، بی پولی ، سه زن و… را بازی نمود. با در سریال های به کجا چنین شتابان، گذر از رنج ها، پرده نشین و … نیز حضوری درخشان داشته است. بابک حمیدیان جوایز مختلفی نیز از جشنواره های کسب نموده است.

 عکس بازیگران فیلم کاناپه

 

بیوگرافی فرهاد آئیش

فرهاد آئیش متولد سال 1331 در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته های فیلمسازی و عکاسی از دانشگاه های انگلیس و آمریکا می باشد. فعالیت بازیگری او با تئاتر آغاز شد و سپس جلوی دوربین رفت. از فیلم فرهاد آئیش می توان به یک دزدی عاشقانه، هیس دخترها فریاد نمی زنند، خواستگار محترم، عروس خوش قدم و…. اشاره کرد.. او در سریال های پرده نشین، باغ سرهنگ، کلاه پهلوی، شمس العماره و… نیز نقش آفرینی کرده است.

 عکس بازیگران فیلم کاناپه

توقیف فیلم کاناپه
فیلم سینمایی کاناپه با اعلام معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی توقیف شد و اجازه اکران نیافت. علت این امر استفاده از کلاه گیس برای حضور بازیگران خانم بدون حجاب در فیلم عنوان شده است. این ایده عیاری بازتاب‌های زیادی در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر در همان سال تولید به همراه داشت.

 عکس بازیگران فیلم کاناپه

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.