ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی + عکس و ماجرای عقد و عروسی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز خبر ازدواج ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون با مهدی کوشکی بازیگر معروف کشور در صدر اخبار بسیاری از رسانه ها قرار گرفت و جنجالی شد

 

 

مطلب نیو – مهدی کوشکی بازیگر و هنرپیشه خوب کشور با قرار دادن یک عکس در صفحه شخصی خود رسما ازدواجش با ریحانه‌پارسا را اعلام کرد. این عکس در فضای مجازی بازتاب های بسیار گسترده‌ای داشت و جنجال های بسیاری به پا کرد.

یکی از مسائلی که کاربران در فضای مجازی به آن پرداختند اختلاف سن ریحانه پارسا و مهدی کوشکی است که به حدود 18 سال می رسد،در حال حاضر ریحانه پارسا 20 ساله و مهدی کوشکی 38 سال است.

 

 

ریحانه پارسا یکی از بازیگران معروف در سینما و تلویزیون ایران است که همیشه حضورش در رسانه ها و بسیاری از مراسم ها با جنجال های بسیاری همراه بوده است.

همچنین چندی پیش در جشنواره فیلم فجر فیلمی از ریحانه پارسا در حین حضور در جشنواره فجر منتشر گردید که جنجال های بسیاری را به راه انداخت.

او یکی از بازیگران زن ایرانی است که با پوشش متفاوت و جنجالی اش همیشه مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی و رسانه ها قرار گرفته،نقطه اوج شهرت ریحانه پارسا به بازی او در سریال پدر برمی‌گردد .

 

 

ریحانه پارسا در سال ۱۳۷۲ در شهر تهران به دنیا آمد و در رشته تئاتر موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه سوره شد.

مهدی کوشکی در سال ۱۳۶۰ در شهر خرم آباد به دنیا آمد.او از بازیگران تئاتر و سینمای ایران است که به نمایشنامه نویسی و کارگردانی نیز پرداخته،مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش می باشد ولی فعالیت اصلی مهدی کوشکی در زمینه تئاتر است و حضورش در سینمای کشور با بازی در فیلم سینمایی لانتوری آغاز گردید.

  اعتراض تند شقایق دلشاد؛اگر بیشتر از این اذیت بشم از ایران میروم + فیلم مصاحبه

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

2 نظر

  1. اینجوریاس

  2. شما خودتون بیشتر از همه جنجال دارین اگه ۱۳۷۲ باشه یعنی ۲۸ سالشه و ۱۲ سال اختلاف دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.