آیا تیغ زدن 50 هزار دلاری مهدی طارمی توسط سحر قریشی واقعیت دارد ؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روزنامه خبر ورزشی با یک تیتر جنجالی خبر از تیغ زدن مهدی طارمی توسط خانم بازیگر داد و این خبر به عنوان یک سوژه خبری در فضای مجازی منتشر شده است

 

بعد از انتشار اخبار جنجالی در خصوص ازدواج مهدی طارمی ستاره تیم پرسپولیس با سحر قریشی که یک هنرپیشه معروف در سینمای ایرانی می باشد که البته این خبر ازسوی هردو طرف تکذیب شد، حال با انتشار یک تیتر خبری در روزنامه خبر ورزشی دوباره جنجالها در خصوص این دو نفر بالا گرفته است. بر اساس تیتر روزنامه خبر ورزشی ( خانم بازیگر ۵۰ هزار دلار ستاره ملی‌پوش را تیغ زد ) البته صحت این خبر را به طور دقیق نمی توان تایید کرد ولی انتشار این خبر باعث شده که بسیاری از کانال ها و خبرگزاری های فضای مجازی این خبر را به مهدی طارمی و سحر قریشی نسبت بدهند.

 

 مطلب نیو – بعد از انتشار اخبار جنجالی در خصوص ازدواج مهدی طارمی ستاره تیم پرسپولیس با سحر قریشی که یک هنرپیشه معروف در سینمای ایرانی می باشد که البته این خبر ازسوی هردو طرف تکذیب شد، حال با انتشار یک تیتر خبری در روزنامه خبر ورزشی دوباره جنجالها در خصوص این دو نفر بالا گرفته است.

بر اساس تیتر روزنامه خبر ورزشی ( خانم بازیگر ۵۰ هزار دلار ستاره ملی‌پوش را تیغ زد ) البته صحت این خبر را به طور دقیق نمی توان تایید کرد ولی انتشار این خبر باعث شده که بسیاری از کانال ها و خبرگزاری های فضای مجازی این خبر را به مهدی طارمی و سحر قریشی نسبت بدهند.

 

 

 

امروز روزنامه خبر ورزشی با قرار دادن یک تیتر جنجالی در صفحه اول روزنامه خود از تیغ زنی ۵۰ هزار دلاری یک خانم بازیگر از مهدی طارمی بازیکنان تیم پرسپولیس خبر داد

 

 

 

همچنین ببینید: درگیری حامیان دو نماینده انتخاباتی با بیل در دهدشت ( کهگیلویه و بویراحمد ) + فیلم

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.