آخرین خبرها
خانه / ورزش و تناسب اندام / آشنایی با روش های لاغری سریع شکم بدون ورزش + رژیم تغذیه و تغییر عادات روزانه

آشنایی با روش های لاغری سریع شکم بدون ورزش + رژیم تغذیه و تغییر عادات روزانه

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروزه بسیاری از افراد که دچار اضافه وزن و چاقی به خصوص در ناحیه شکم هستند به دنبال راه حل و روش هایی برای کاهش سایز شکم خود را بدون ورزش و تحرک می باشند در ادامه به بررسی چندین روش برای لاغری شکم می پردازیم

 

آشنایی با روش های لاغری سریع شکم بدون ورزش + رژیم تغذیه و تغییر عادات روزانه

 

لاغری شکم بدون ورزش

امروزه بسیاری از افراد از جمله زنان شاغل، خانه‌دار، مادران و نوجوانان یک مشکل مشترک به نام معضل چربی شکم دارند.

داشتن شکم صاف و بدون چربی آرزوی هر شخصی می باشد مطمئناً یک رژیم غذایی متعادل و داشتن یک برنامه ورزشی منظم می‌تواند ما را به یک شکم صاف برساند.

اما بسیاری از افراد به خاطر داشتن مشغله های زیاد نمی توانند زمانی را برای ورزش اختصاص دهند با این حال جای نگرانی نیست با این چند نکته ای که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم می توانید چربی شکم خود را کاهش دهید.

آشنایی با روش های لاغری سریع شکم بدون ورزش + رژیم تغذیه و تغییر عادات روزانه

 

شیرینی و شکر را حذف کنید

یکی از راههای کاهش وزن و کاهش چربی های شکم حذف کردن آبمیوه‌های بسته‌بندی شده می باشد که کالری بسیار زیادی به بدن می رساند این نوع آب میوه ها دارای مقادیر زیادی قند و رنگ هستند و موجب اضافه وزن می شوند

 

آشنایی با روش های لاغری سریع شکم بدون ورزش + رژیم تغذیه و تغییر عادات روزانه

 

مصرف ویتامین c را افزایش دهید

ویتامین سی به کاهش وزن و چربی بسیار کمک می‌کند این ویتامین در میوه‌هایی مانند پرتقال، لیمو ،فلفل دلمه‌ای ،کلم بروکلی، کلم پیچ، گریپ‌فروت، کیوی وجود دارد و این مواد علاوه بر ویتامین c حاوی مواد معدنی مانند کلسیم پتاسیم منیزیم و روی هستند و می توانند به هضم غذا و کاهش فشارخون کمک کنند روزانه حداقل یک میوه حاوی ویتامین c مصرف کنید.

 

 

آب کافی بنوشید

مصرف میزان مناسبی آب حداقل ۸ لیوان بزرگ در طی روز نه تنها بدن شما را آبرسانی و هیدراته می‌کند بلکه سموم ناخواسته را از بین می‌برد و به شما کمک می کند تا از اضافه وزن در قسمت میانی بدن رها شوید

همچنین نوشیدن مقدار زیادی مایعات می تواند به کنترل نفخ قبل از قاعدگی کمک کند . قبل از غذا آب بنوشید . از نوشیدن آب بعد از وعده‌های غذایی تا حداقل ۱۵ دقیقه خودداری کنید

 

آشنایی با روش های لاغری سریع شکم بدون ورزش + رژیم تغذیه و تغییر عادات روزانه

 

پروتئین بیشتری مصرف کنید

مصرف پروتئین با کیفیت بالا چربی شکم را کاهش می دهد زیرا پروتئین ها به متابولیسم کمک می کنند و ولع یا گرسنگی را کاهش می‌دهند ماهی پخته ،مرغ ، سویا، عدس، جوانه جو و قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید

 

یبوست را برطرف کنید

اگر دچار نفخ یا یبوست هستید حتماً باید برطرف شود نوشیدن آب باعث سم زدایی و تمیز کردن بدن از سموم می شود به این منظور روزانه زمانی که از خواب بیدار می شوید به محض بیدار شدن یک لیوان بزرگ آب گرم میل کنید

 

آشنایی با روش های لاغری سریع شکم بدون ورزش + رژیم تغذیه و تغییر عادات روزانه

 

کربوهیدرات های سالم مصرف کنید 

این باور که باید برای کاهش وزن و چربی های شکم از خوردن کربوهیدرات ها پرهیز کنید اشتباه می باشد

شما باید کربوهیدرات‌های سالم مصرف کنید کربوهیدرات می تواند انرژی بدن را تامین کند و آنها دارای مواد معدنی زیادی هستند که برای بدن مفید می باشند

منبع کربوهیدرات باید هوشمندانه انتخاب شود .برنج قهوه‌ای، فیبر ،غلات گندم ،بلغور می توانند به کاهش چربی شکم کمک کند این غلات پر از فیبر می باشند که باعث می شود احساس سیری کنید و تمایل به خوردن کمتری داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

همچنین ببینید

ویتامین b۱۲ نقش مهمی در سلامتی ما دارد و مصرف روزانه آن به میزان مناسب باید در رژیم غذایی ما وجود داشته باشد در ادامه به بررسی علائم کمبود این ویتامین و منابع سرشار از این ویتامین می پردازیم

علائم کمبود ویتامین ب ۱۲ در بدن چیست؟ + منابع سرشار و میزان مصرف روزانه

زمان مطالعه: 3 دقیقه   ویتامین B12 این ویتامین یکی از مهمترین ویتامین ها و ضروری ترین ویتامین برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *